Προφανώς δεν έχει τμήμα Δημοσίων Σχέσεων η Citibank ή τουλάχιστον δεν απαντούν μόνο σε εμένα (?)...Επικοινώνησα με την Τράπεζα για να εξηγήσω το κενό εξυπηρέτησης που υπάρχει όταν μεταβάλλει με δική της πρωτοβουλία και μονομερώς το τραπεζικό προιόν, δηλαδή αλλάζει την κάρτα VISA σε MASTERCARD χωρίς να το ζητήσει ο πελάτης απλά επειδή δεν παρέχει πλέον το συγκεκριμένο προιόν. Το αυθαίρετο της υπόθεσης που δημιουργεί (κατά τη γνώμη μου) πρόβλημα εξυπηρέτησης είναι πως ενώ μεταφέρει στη νέα κάρτα όλες τις συναλλαγές και τις ειδικές χρεώσεις του πελάτη (πχ. Citibank Alerts) δεν μεταφέρει ταυτόχρονα και τις πάγιες εντολές αυτόματων πληρωμών, αναγκάζοντας τον πελάτη να το κάνει ο ίδιος επωμιζόμενος την όποια ταλαιπωρία.
Επιχείρησα να εξηγήσω την επικοινωνιακή διάσταση του θέματος στην Εξυπηρέτηση Πελατών, αλλά η απάντηση της Τράπεζας ήταν επίμονα αρνητική ("Η Τράπεζα παίρνει το ρίσκο να μην αρέσει σε όλους"). Παρακάτω παραθέτω το e-mail που απέστειλα στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και συγκεκριμένα σε δυο αρμόδια στελέχη. Δεν απάντησαν ακόμα...Μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα...
_____________________________________________
----- Προωθημένο μήνυμα -----
Απο: PRsolutions / Fotis Pantopoulos <fotis.pantopoulos@yahoo.com>
Προς: "maria.s.menidiati@citi.com" <maria.s.menidiati@citi.com>; "marilena.makri@citi.com" <marilena.makri@citi.com>
Στάλθηκε: 9:37 π.μ. Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013
Θέμα: Ποιότητα Υπηρεσιών / Εξυπηρέτηση Πελατών
Απο: PRsolutions / Fotis Pantopoulos <fotis.pantopoulos@yahoo.com>
Προς: "maria.s.menidiati@citi.com" <maria.s.menidiati@citi.com>; "marilena.makri@citi.com" <marilena.makri@citi.com>
Στάλθηκε: 9:37 π.μ. Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013
Θέμα: Ποιότητα Υπηρεσιών / Εξυπηρέτηση Πελατών
Καλημέρα σας. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για θέμα που αφορά τη δημόσια εικόνα της τράπεζας. Έχω συζητήσει το θέμα ήδη με την κ. Ανδρεάκη από την Εξυπηρέτηση Πελατών και πρόκειται να προχωρήσω σε σχετικό δημοσίευμα που αφορά κενό εξυπηρέτησης. Θεώρησα απαραίτητο να λάβει γνώση και το αρμόδιο τμήμα. Ευχαριστώ.
Fotis Pantopoulos
Επικοινωνιολόγος
Strategic Communication & Public Relations
Tel.: 2107640952 / Mob.: 6937714026
www.prsolutions.gr
mail : info@prsolutions.gr
e-magazine : prsolutionsblog.blogspot.com
http://independent.academia.edu/FotisPantopoulos
Tel.: 2107640952 / Mob.: 6937714026
www.prsolutions.gr
mail : info@prsolutions.gr
e-magazine : prsolutionsblog.blogspot.com
http://independent.academia.edu/FotisPantopoulos